Home Page


Als je denkt dat kan niet gebeuren met mijn moto, denk maar nog eens opnieuw na, zeg nooit, nooit.

Aarzel niet om uw ervaringen of foto's door te mailen om op de site te plaatsen.

 

1) De as van de startmotor gewoon afgekraakt. Het tandwieltje was dan gewoon in het motorhuis gevallen.

2) Versnellingsbak problemen, de uitgaande as in twee gekraakt alsook een brok uit de motorkas. De moto reed nog, er was enkel een klein lawaai en tweede versnelling was soms een probleem .

3) De koppelings is gewoon uit elkaar gevlogen, de buitenste drukplaat brak en alles viel er gewoon uit, met alle gevolgen van dien.

4) Een onderste lagerring van de krukas liep vast en brak, resultaat was een gat in het karter.

5) Een nokkenas brak in twee, de moto reed nog, maat had vermogens verlies op 1 cylinder doordat de inlaat niet meet bediend werd.

nokkenas vmax nokkenas vmax

6) Schakelplaatje van de versnellingsselector, de las is afgesloten

7) Waterdarm die inwendig via de versteviging lekt

.

8) Harley FLSTC 2008 met 'Bearing inner race' van de 'input shaft' stuk.

9) Harley Sportster 48 achteras gemonteerd zonder vet, wiellager stuk - moto had slechts 8000km... Achterwiel viel er bijna af bij het rijden!